Najčastejšie sa opakujúce podnety na študentskom supporte
1. ZABLOKOVANÉ SLUŽBY ŠTUDENTSKÉHO PORTÁLU
Ak sa stretnete so zablokovaním služieb študentského portálu na stránke student.vsemba.sk skontrolujte si prosím svoj účet študenta, či máte všetko riadne zaplatené. *tu sa vzťahuje bod č. 4 - na účte študenta nebola pripísaná platba
2. V MOODLE SA NEZOBRAZUJÚ VŠETKY KURZY
Pred začiatkom letného a zimného semestra pracujeme na aktualizácií obsahov všetkých predmetov v Moodle. Počas tohto obdobia nemusíte vidieť v Moodle všetky svoje kurzy: Aktuálny harmonogram akademického roka
3. PLATENÝ TERMÍN SKÚŠKY
Prihlásením sa na skúšku v študentskom portáli systém automaticky eviduje počet registrácií študenta.
Odporúčame si poriadne preštudovať vyznačené témy z obrázku nižšie na študentskom portály, aby ste sa vyhli nepríjemnostiam.
4. NA ÚČET ŠTUDENTA NEBOLA PRIPÍSANÁ PLATBA
-
Ak sa uhradená platba ešte neobjavila na Vašom študentskom účte, príčina môže byť nasledovná:
- Evidencia Vašej platby ešte neprebehla.
Platby sa snažíme zaevidovať do systému okamžite, ako dostaneme výpis z banky/pošty. Najmä pri platení poštovou poukážkou treba počítať s dlhšou lehotou. - Neuviedli ste správny variabilný symbol.
Platby sa v prvom kroku párujú automaticky práve podľa variabilného symbolu. Ak takéto párovanie zlyhá, pokúšajú sa naši pracovníci priradiť platbu študentovi ručne, napr. na základe správy pre prijímateľa, čísla účtu odosielateľa, prípadne rodného čísla, ak ste ho uviedli ako variabilný symbol. - V takýchto prípadoch kontaktujte technickú podporu na adrese student.support@vsemba.sk. Ako prílohu k mailu pripojte oskenovaný doklad o platbe a uveďte aj svoje meno a evidenčné číslo študenta.
- Evidencia Vašej platby ešte neprebehla.
- Ak objavíte na svojom účte nesprávne nastavené pohľadávky, napr. mesačný splátkový kalendár namiesto polročného, nesprávny poplatok za preukaz a pod., kontaktujte tiež technickú podporu student.support@vsemba.sk, prípadne študijné oddelenie studijne@vsemba.sk